0

Συχνές Ερωτήσεις

Βεβαίως μπορείς, σε κάθε στάδιο. Είναι προτιμότερο όμως να το κάνεις γρήγορα, πριν αναχωρήσει ο οδηγός από το κατάστημα, ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε άμεσα την όποια τροποποίηση.
Για να ακυρώσεις μια παραγγελία, καλείς απευθείας στο τηλέφωνο του καταστήματος ή στο τηλεφωνικό κέντρο.

Εδώ μπορείς να γράψεις σχόλια που αφορούν την παράδοση της παραγγελίας. Για παράδειγμα μπορείς να γράψεις να μην χτυπήσουμε το κουδούνι, αλλά να σε καλέσουμε. Τα σχόλια που γράφονται σε αυτό το πεδίο εμφανίζονται μόνο στον οδηγό. Αυτό σημαίνει πως δεν μπορείς να γράψεις - για παράδειγμα - ότι δεν θέλεις αλάτι στις πατάτες σου.

Εδώ μπορείς να προσθέσεις κάποια επιπλέον λεπτομέρεια σχετικά με το πιάτο ή κάποιο υλικό. Παρόλα αυτά, εφόσον μια επιλογή δεν είναι διαθέσιμη, δεν μπορούμε να δεσμευτούμε ότι το σχόλιό σου θα ληφθεί υπόψη. Για παράδειγμα αν σημειώσεις «χωρίς αλάτι», θα το λάβουμε υπόψη και δεν θα βάλουμε καθόλου πρόσθετο αλάτι - το προϊόν όμως μπορεί να έχει ήδη αλάτι. Επιπλέον, αν μας γράψεις να προσθέσουμε κάποιο υλικό που χρεώνεται επιπλέον, χωρίς να έχεις μαρκάρει το αντίστοιχο διαθέσιμο box, δεν θα ληφθεί υπόψιν. Για να είσαι σίγουρος σχετικά με το αν κάτι γίνεται ή όχι, μπορείς να καλέσεις στο κατάστημα και να μας ρωτήσεις!

Φυσικά και μπορείς. «Επισκέπτης» σημαίνει ότι δεν καταγράφονται τα στοιχεία σου πουθενά στην πλατφόρμα και άρα δεν μπορεί το KFC να σου στέλνει προσφορές και ειδικές εκπτώσεις βασισμένες στις αγοραστικές σου προτιμήσεις.
Παρ' όλ' αυτά μπορείς να επιλέξεις ό,τι θέλεις από τις κατηγορίες προϊόντων, να παραγγείλεις και να σου παραδοθούν στο σημείο που θα μας δηλώσεις.
Λάβε υπόψιν σου ότι δεν είναι όλες οι Προσφορές μας διαθέσιμες στην λειτουργία Επισκέπτη. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα μπορείς να επωφεληθείς όλων των προσφορών μας αν δεν είσαι εγγεγραμμένο μέλος.

Χρειάζεται μόνο όνομα, επίθετο και email. Εναλλακτικά κάνεις την εγγραφή σου απλά και γρήγορα με Facebook ή λογαριασμό Google.